Back to list All Articles Archives Search RSS Terug naar lijst Alle artikelen Archieven Zoek RSS

Domste universitaire reclameleus

Domste universitaire reclameleus

Domheidsranking

MAASTRICHT. Born leaders reach for infinity. Voor deze slogan ontvangt de Rijksuniversiteit Groningen de eerste prijs in de Domheidsranking van het Platform Hervorming Nederlandse Universiteiten. Het Maastrichtse Leading in Learning eindigt in de middenmoot, op nummer zes (van in totaal dertien slogans).

Met deze competitie wil het platform H.NU aandacht voor de sterk toegenomen economisering van universiteiten. H.NU ergert zich vooral aan de vele veranderende huisstijlen, branding campagnes en geoliede PR-machines. Meer dan 3.200 mensen brachten hun stem uit.
Het goud is voor Groningen, het zilver voor de Universiteit van Amsterdam (We are U) en het brons voor de Universiteit Leiden (Excelleren in vrijheid). De Technische Universiteit Eindhoven komt er het beste vanaf met de leus Where innovation starts.
De eerste en tweede prijs worden vandaag, donderdag 25 februari, uitgereikt tijdens een debat over de financiering van het universitaire onderwijs en onderzoek in het Amsterdamse Maagdenhuis.
De volledige eindstand is te vinden op http://platform-hnu.nl/uitslag-ranking-the-slogans-2016/.

Categories:Categorieën:
Tags:

CommentsReacties

There are currently no comments.Er zijn geen reacties.

Post a Comment

Laat een reactie achter

Door een reactie te plaatsen gaat u akkoord met de verwerking van de ingevulde gegevens door Observant.
Voor meer informatie: Privacyverklaring
By responding, you agree to send the entered data to Observant.
For more info: Privacy statement

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)