Back to list All Articles Archives Search RSS Terug naar lijst Alle artikelen Archieven Zoek RSS

Eén aanspreekpunt voor printerproblemen

Het is nog niet duidelijk of alle problemen met printers (storingen, slechte afdrukken) en computers in de bibliotheek en bij faculteiten verholpen zijn. Klachten van studenten hebben wel tot actie van de universiteit geleid, zo blijkt uit stukken die naar de universiteitsraad zijn gezonden. Maar volgens Philippe Brouwers van Dope, die de kwestie in de U-raad aanhangig maakte, moet afgewacht worden of de maatregelen werken. Een daarvan is een betere klachtenprocedure: er komt één aanspreekpunt. Studenten zullen niet meer steeds worden doorverwezen en in feite van het kastje naar de muur gestuurd, schrijft het hoofd van de facilitaire dienst Eric Klekamp. Brouwers juicht dat toe, maar vraagt zich wel af “waarom überhaupt de student moet klagen als een systeem niet werkt, het wordt toch gemonitord?”

Ook Paul Hick, hoofd ICT bij de School of Business and Economics, heeft daar vraagtekens bij.

Hick: “Océ zou in april een monitorprogrammaatje op de printers monteren. Zijn er daarna minder storingen geweest? Daar heb ik van Océ geen antwoord op gekregen.”

Het contract met Océ loopt tot het einde van dit jaar. Of het verlengd wordt, hangt af van de resultaten van een openbare aanbesteding. Studenten zullen in een klankbordgroep die aanbesteding begeleiden.  

 

Wammes Bos

Categories:Categorieën:

CommentsReacties

There are currently no comments.Er zijn geen reacties.

Post a Comment

Laat een reactie achter

Door een reactie te plaatsen gaat u akkoord met de verwerking van de ingevulde gegevens door Observant.
Voor meer informatie: Privacyverklaring
By responding, you agree to send the entered data to Observant.
For more info: Privacy statement

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)